Uvjeti korištenja i kupovine

O web stranici i primjeni ovih uvjeta

Na internet stranicama lustre.hr nudimo Vam mogućnost kupnje proizvoda koji su označeni s “Raspoloživo” na stranici prikaza pojedinog proizvoda. Nadalje, nudimo Vam i korisne informacije o proizvodima i uslugama, savjete za uporabu i primjenu nekih od proizvoda iz našeg asortimana, informacije o promocijama i novostima u ponudi i slično.

Korištenjem usluga ponuđenih u internet trgovini lustre.hr korisnik prihvaća ove uvjete. Sastavni dio ovih uvjeta čine odredbe o zaštiti podataka koje možete pronaći i pročitati na stranici Zaštita osobnih podataka. Uvjete je moguće u svakom trenutku pročitati na ovim stranicama, zadržavamo pravo izmjene bez prethodne najave.

Davatelj usluga i prodavatelj proizvoda i usluga u elektroničkoj trgovini na internet stranicama lustre.hr je:

Kontakt i osnovni podaci o tvrtci

Lustre obrt za trgovinu i usluge:

  • Sjedište: Trg senjskih uskoka 7, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • OIB: 84378972903
  • Vlasnik: Ivana Knežević

Lustre prodajni salon:

  • Adresa: Avenija Dubrovnik 10, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • Email: lustre@lustre.hr
  • Telefon: +385 1 7989 169
  • Radno vrijeme:
    • Pon – pet: 08:00 – 19:00
    • Sub: 10:00 – 14:00

LUSTRE je obrt za trgovinu i usluge te je upisan u obrtni registar u Zagrebu na br. reg. uloška 18311

Žiro račun: Raiffeisenbank d.d.
Magazinska cesta 69
10000 Zagreb, Hrvatska
IBAN: HR892484008-1101251581

U daljnem tekstu Lustre obrt za trgovinu i usluge označava davatelja usluge, a internet trgovina lustre.hr odnosi se na web mjesto i internet trgovinu.

Za sve narudžbe i kupnje u lustre.hr Webshopu vrijede isključivo ovdje navedeni kupoprodajni uvjeti.

Osnovni pojmovi i obveze

Korisnik

Korisnik je svaka fizička ili pravna osoba koja posjeti ili koristi usluge ovog web mjesta. Svi korisnici obavezni su koristiti usluge na ovim internet stranicama u skladu s njihovom namjenom i ovim uvjetima te uobičajenim pravilima ponašanja na internetu. U postupku naručivanja i prilikom korištenja drugih usluga gdje se traži unos podataka korisnik je obavezan unositi točne podatke.

Kupac

Kupac i ugovorni partner tvrtke Lustre obrt za trgovinu i usluge kao prodavatelju kod sklapanja kupoprodajnog ugovora u internet trgovini lustre.hr za pojedinačnu narudžbu je osoba koju korisnik navede u blagajni Webshopa u rubrici “Podaci za plaćanje”. Korisnik koji kupuje za pravnu ili drugu fizičku osobu obavezan je imati pristanak i potrebna ovlaštenja od te osobe.

Osnovne obveze prodavatelja

Lustre obrt za trgovinu i usluge kao davatelj usluga i prodavatelj u internet trgovini postupa i pruža usluge u skladu s ovim uvjetima te zakonima i drugim propisima Republike Hrvatske.

Lustre obrt za trgovinu i usluge je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, članci 400 do 422.

Nastajanje i zaključenje kupoprodajnog ugovora

Preduvjeti

Sklapanje ugovora vrši se isključivo na hrvatskom jeziku.

Maksimalna vrijednost narudžbe kod plaćanja pouzećem je 1.500kn.

Naručivanje i potvrda narudžbe i plaćanja

Nakon što je odabrao proizvode i spremio ih u svoju košaricu korisnik na blagajni webshopa daje potrebne podatke o kupcu, adresi isporuke i plaćanju. Nedostajući ili neispravni unosi tijekom ovog procesa označeni su crvenom bojom s pratećim porukama o greškama. Više informacija o postupku naručivanja i prolasku kroz blagajnu možete naći na stranici Pomoć kupcima.

Klikom na gumb “Naruči” korisnik potvrđuje naručivanje i plaćanje i time daje ponudu za kupnju tj. za sklapanje kupoprodajnog ugovora s prodavateljem. Potvrdom narudžbe korisnik pristaje da, ako dođe do zaključenja kupoprodajnog ugovora s prodavateljem, prihvati račun u elektroničkom obliku. Korisnik dobiva potvrdu zaprimanja svoje narudžbe od strane internet trgovine lustre.hr u svoj email sandučić.

Ako je izabrao plaćanje kreditnim karticama, korisnika se nakon potvrde narudžbe preusmjerava na stranice davatelja usluge online naplate “CorvusPay”.

Ako je korisnik na blagajni webshopa izabrao “Plaćanje pouzećem” kao način plaćanja, obvezuje se troškove proizvoda i dostave prema iznosu sa narudžbe platiti dostavnoj službi prilikom preuzimanja robe.

Ako ste izabrali bankovnu uplatu, ponudu s pozivom na broj i podacima o uplati dobit ćete e-poštom na e-adresu kupca nakon što potvrdite narudžbu. Ponuda vrijedi 3 (tri) dana.

Ako ste izabrali plaćanje i preuzimanje u našoj trgovini, nakon što obradimo vašu narudžbu i provjerimo raspoloživost proizvoda, poslat ćemo vam potvrdu o rezervaciji e-poštom. Rezervacija vrijedi 5 (pet) dana. Proizvode možete platiti u trgovini gotovinom.

Više informacija možete naći u sekciji Načini plaćanja.

Nakon što smo zaprimili narudžbu i potvrdu o uplati, počinjemo proces obrade narudžbe i pripreme isporuke. Ako neki proizvod, unatoč pažljivom planiranju i organizaciji, nije moguće isporučiti pravovremeno ili uopće, korisnik će biti o tome informiran i konzultiran o drugim mogućnostima. Ako se ne slaže s ponuđenim izmjenama ili odgodama, korisnik može otkazati narudžbu u cijelosti prije zaključenja kupoprodajnog ugovora.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu.

Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava.

Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu.

CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica.

Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

Zaključenje kupoprodajnog ugovora

Nakon uspješne obrade narudžbe, koja je plaćena u webshopu ili bankovnom uplatom, i pripreme pošiljke, internet trgovina lustre.hr izdaje račun kupcu i šalje ga korisniku e-poštom. Ako je korisnik izabrao rezervaciju i plaćanje u našoj trgovini, račun se izdaje pri preuzimanju proizvoda. Lustre obrt za trgovinu I usluge zadržava pravo odustajanja od zaključenja kupoprodajnog ugovora u slučaju neraspoloživosti proizvoda ili drugih teškoća o čemu će informirati korisnika.

Kupoprodajni ugovor se zaključuje u trenutku izdavanja računa. Potvrda zaključenja ugovora za narudžbe plaćene u webshopu ili bankovnom uplatom je e-poruka s priloženim računom, kojeg korisnik može spremiti za svoju evidenciju, a za narudžbe tj rezervacije koje korisnik plaća u prodajnom centru, potvrda je račun izdan na blagajni centra.

Dostava

Proizvode šaljemo na Vašu navedenu adresu preporučenom pošiljkom, a dostavu vrše djelatnici tvrtke COD-EXPRESS.

Cijena dostave

  • Za sve narudžbe s ukupnim iznosom manjim od 500 kn vrijedi fiksna cijena dostave od 35 kn (sa uključenim PDV-om)
  • Dostava je besplatna za ukupan iznos narudžbe od 500 kn i više

Preuzimanje na prodajnom mjestu

Naručene proizvode možete preuzeti osobno u našem skladištu na adresi Avenija Dubrovnik 10, 10000 Zagreb, radnim danom od 08 do 19 sati i subotom od 10 do 14 sati.

Isporuka

Ako je korisnik izabrao dostavu kao način isporuke, naručeni proizvodi isporučuju se kupcu na adresu navedenu kod potvrđivanja narudžbe. Isporuka je moguća samo na adrese u Republici Hrvatskoj. Korisnik može sam organizirati dostavu i prikup paketa te njegovu otpremu u inozemstvo, isključivo ako je platio po predračunu ili kreditnom karticom.

Ako je korisnik izabrao osobno preuzimanje, korisnik se obvezuje naručene proizvode preuzeti na našoj adresi, tj. Avenija Dubrovnik 10, 10000 Zagreb.

Ako dostavna služba i Lustre obrt za trgovinu i usluge zbog netočnosti kontaktnih i adresnih podataka ili iz drugog razloga ne uspiju kontaktirati kupca i isporučiti pošiljku u razumnom roku i iz minimalno 3 (tri) pokušaja, kupoprodajni ugovor se raskida i Lustre obrt za trgovinu i usluge će obustaviti isporuku i izvršiti povrat novca kupcu u točnom iznosu kojeg je uplatio za proizvode i dostavu po toj narudžbi.

Kupac je obavezan oštećenja nastala pri transportu i isporuci prijaviti najkasnije u roku 5 (pet) dana od dana primitka pošiljke slanjem e-maila s brojem narudžbe, kratkim opisom i slikom oštećenja na adresu e-pošte lustre@lustre.hr. Nakon toga ćemo u najkraćem mogućem roku utvrditi štetu i dogovoriti zamjenu ili nadoknadu štete.

Zadržavamo pravo višestrukih isporuka po pojedinačnoj narudžbi, ako je to prikladno iz logističkih ili drugih razloga za naručenu robu, o čemu ćemo Vas mi ili poslovni partneri informirati.

Uputa o pravu potrošača na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupci potrošači imaju pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora sklopljenog za proizvode i usluge iz internet trgovina lustre.hr kako slijedi.

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora, trebate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu:

Lustre obrt za trgovinu i usluge
Trg senjskih uskoka 7
10000 Zagreb

, elektroničkom poštom na adresu: lustre@lustre.hr ili ispunjavanjem obrasca na stranici Pomoć kupcima.

U obavijesti navedite svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Robu vratite tako da ju dostavite u našu poslovnicu na adresi: 

Lustre obrt za trgovinu i usluge

Avenija Dubrovnik 10

10000 , Zagreb

Molimo učinite to bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno službi koju smo ovlastiti za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe snosite sami.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Jamstva i garancije

Ako je navedeno jamstvo na proizvod u našoj internet trgovini, ono vrijedi za vrijeme trajanja navedenog razdoblja, računajući od isporuke proizvoda kupcu. Pojedinačno jamstvo odnosi se na tehničku ispravnost proizvoda.

Ukoliko dođe do kvara uređaja unutar jamstvenog roka, Lustre obrt za trgovinu i usluge će po vlastitoj procjeni popraviti ili zamijeniti uređaj ili Vam vratiti novac nakon povrata pokvarenog uređaja. Svi ostali zahtjevi ne spadaju u garanciju. Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uobičajenim trošenjem, nepravilnim korištenjem ili pogrešnim održavanjem uređaja te kvarove koji su kupcu bili poznati pri kupnji. Jamstvo prestaje vrijediti u trenutku kada kupac ili druga osoba samostalno otvori kućište uređaja.

Kupac uvijek zadržava zakonom propisana prava na jamstvo.

Nadalje, Lustre obrt za trgovinu i usluge jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda ukoliko će se kupac pridržavati priloženih naputaka o uporabi.
Unatoč tome, može se dogoditi da proizvod ne radi ispravno. U tom slučaju obvezujemo se o svom trošku popraviti sve kvarove i tehničke nedostatke, koji na proizvodu nastanu u jamstvenom roku pri normalnoj uporabi i poštivanju tehničkih uputa, a pod sljedećim uvjetima:

  1. Kupac mora dostaviti neispravan proizvod sa kratkim opisom kvara na adresu tvrtke (Lustre obrt za trgovinu i usluge, Avenija Dubrovnik 10, 10000 Zagreb).
  2. Kupac mora predočiti ispravno popunjen jamstveni list i račun o kupnji proizvoda.

Jamstvo ne uključuje

  • Kvarove nastale nepravilnim rukovanjem.
  • Kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova.
  • Kvarove nastale utjecajem okoline nepogodne za rad uređaja.
  • Rad pod prevelikim naponom ili kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije.
  • Kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres, udar groma,…).
  • Istrošene baterije ili kvarove nastale curenjem baterija.
  • Mehanička oštećenja ili kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada i sl.

Jamstvo prestaje u slučaju

  • Ugrađivanja, popravljanja ili otvaranja proizvoda od strane neovlaštenih osoba.
  • Korištenja proizvoda u namjenu za koju nisu predviđeni.
  • Oštećenja proizvoda prilikom povrata u servis zbog neprimjerenog pakiranja.

Trajanje jamstva

Minimalo 2 godine jamstva na sve proizvode iz naše internet trgovine!

Jamstvo zadovoljstva kupaca

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom možete ga vratiti neoštećenog i u originalnom pakiranju unutar 30 (trideset) dana od dana kupnje, a mi ćemo Vam vratiti novac.

Jamstveni rok

U jamstvenom roku kvarove smije popravljati jedino ovlašteni servis. Jamstveni rok počinje teći sa danom isporuke, koji je naznačen na računu i jamstvenoj izjavi. Troškove i rizik dopreme u servis snosi kupac.

U slučaju da kupac na servis pošalje proizvod koji je ispravan tj. koji radi sukladno tehničkom opisu i naputku o uporabi kupcu ćemo zaračunati pregled i testiranje proizvoda, te troškove dostave. Zamjenu neispravne robe vršimo tek kada naš servis potvrdi njenu neispravnost. Ako popravak traje dulje od 10 (deset) dana, jamstvo se produljuje za duljinu trajanja popravka.

U slučaju da kvar u jamstvenom roku nije uklonjen u roku od 45 (četrdeset i pet) dana od zaprimanja proizvoda na servis, a proizvod nije poslan na popravak dobavljaču, Lustre obrt za trgovinu i usluge se obvezuje da će isti zamijeniti drugim ili će kupcu biti omogućen povrat novca.

Reklamacije i povrat

Kako reklamirati proizvod?

Pošaljite nam informacije s brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na lustre@lustre.hr, ispunite obrazac za reklamacije na stranici Pomoć kupcima, ili se javite telefonski na +385 1 7989 169

Također možete neispravan proizvod poslati na našu adresu Avenija Dubrovnik 10, 10000 Zagreb sa fotokopijom računa i jamstvenim listom.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamijeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • da li je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.

Zamjena / povrat

U slučajevima da niste zadovoljni naručenim proizvodom pošaljite nam ga neoštećenog u roku od 14 (četrnaest) dana i dobit ćete povrat novca ili zamjenski proizvod, ovisno o vašim željama.
Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca / slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca / zamjena za novi proizvod biti će odrađena unutar 2 – 3 (dva do tri) dana, a najkasnije unutar 15 (petnaest) dana. U suprotnom nas kontaktirajte na lustre@lustre.hr, ili putem telefona +385 1 7989 169.

Lažne reklamacije se naplaćuju ovisno o utrošenom vremenu za potvrdu ispravnosti.

Jamstvo i rok povrata

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestručnim rukovanjem, djelovanjem više sile (udar groma, požar, poplava i sl.), mehanička oštećenja, istrošenosti i sl. U slučaju da nije moguće izvršiti popravak ili zamjenu u roku od 45 (četrdeset i pet) dana od prijema robe na servis vraćamo Vam novac.

Svaki proizvod ima priložen i jamstveni list koji može sadržavati posebne odredbe ili dugotrajnije jamstvo pa Vas svakako molimo da ga prije upotrebe pročitate.

Sve reklamacije rješavamo najkasnije u roku od 45 (četrdeset i pet) dana popravkom neispravnog proizvoda, zamjenom za novi ili povratom novca, ovisno o vrsti proizvoda i dogovoru s kupcem.

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Lustre obrt za trgovinu i usluge omogućuje Vam da svoje pisane prigovore šaljete na adresu: Lustre obrt za trgovinu i usluge, Avenija Dubrovnik 10, 10000 Zagreb ili e-mailom na adresu: lustre@lustre.hr.

Prikaz informacija o proizvodima i rokovima isporuke

Roba će biti isporučena kao što je opisana i prikazana u internet trgovini, pri čemu zadržavamo pravo na male razlike, tehnološka unapređenja i izmjene u ambalaži. Tiskarske pogreške te mala odstupanja u boji ili strukturi su mogući u opisu i prikazu proizvoda.

Pravovremena dostava i pridržavanje navedenih rokova isporuke pretpostavlja ispunjavanje obveza drugih partnera uključenih u proces, kao i nepostojanje više sile koja bi nas u tome onemogućila, kao što su štrajk, požar, prometne blokade, prekid opskrbe energijom, izvanredna stanja i drugih okolnosti koje nismo uzrokovali. U takvim slučajevima vrijeme isporuke se produžava. Ako je isporuka u cijelosti ili djelomice nemoguća ili nerazumna za ostvariti, Lustre obrt za trgovinu I usluge ima pravo odustati. U ovim slučajevima kupac nema pravo na zahtjev za naknadu štete.

Cijene

Sve prikazane cijene na stranicama proizvoda su u kunama sa uključenim PDV-om, bez troškova dostave. Radi veće preglednosti, redovne cijene proizvoda koji su trenutno na akciji ili sniženju prikazane su prekriženo, a za određene vrste proizvoda prikazane su i cijene po osnovnoj mjernoj jedinici (litra, kilogram) sukladno propisima. Prikazane cijene odnose se samo na pojedini proizvod, dok pribor i dekoracija nisu uključeni u cijenu.

Trošak dostave određuje se prema ukupnoj težini svih proizvoda iz pojedine narudžbe i odredištu. Točan trošak dostave prikazuje se u blagajni Webshopa i možete ga provjeriti prije potvrde narudžbe. Više informacija o dostavi i cjenik možete pronaći u sekciji Dostava.

Prikazane cijene proizvoda i troškova nisu obvezujuće, u slučaju greške zadržavamo pravo izmjene do zaključivanja kupoprodajnog ugovora o čemu ćemo Vas informirati prije isporuke. Ukoliko se ne slažete s izmjenama možete otkazati narudžbu u cijelosti.

Nakon što pripremimo naručene proizvode za isporuku, izdat ćemo račun na kupca. Račun šaljemo e-poštom na e-adresu kupca koju ste nam dali u postupku prolaska kroz blagajnu i potvrde narudžbe.

Načini plaćanja

Plaćanje u internet trgovini (web shop)

Pouzećem

Naručene proizvode plaćate u punom iznosu gotovinom dostavljaču ili poštaru pri dostavi paketa.

Putem IBAN-a

Putem sustava Corvus Pay jednokratno možete plaćati na naš bankovni račun. Vrijedi za klijente sljedećih banaka: PBZ, ZABA, Raiffeisen, Erste i OTP.

Kreditnim karticama jednokratno

Putem sustava Corvus Pay jednokratno možete plaćati karticama Diners, Visa, Mastercard i Maestro karticama svih banaka.

Kreditnim karticama obročno

  • PBZ Card
    2 do 6 rata bez kamata i naknada za sve kartice
  • Erste banka
    2 do 6 rata bez kamata i naknada za sve kartice

Putem predračuna (direktnom bankovnom transakcijom)

Plaćanje internet bankarstvom ili drugim načinom direktnom uplatom na naš bankovni račun.

Sigurnost online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. Saznaj više

CorvusPAY logo

Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. 

Uplata na žiro račun

  • Proizvode šaljemo na dostavu nakon što proknjižimo Vašu uplatu.
  • Po završetku kupovine podatci za plaćanje će Vam biti prikazani na stranici i poslani na e-mail.
  • Za sve uplate izdajemo R1 račune. (vrijedi za sve načine plaćanja).
  • Ukoliko želite ubrzati proces dostave pošaljite nam potvrdu o uplati

Plaćanje na prodajnom mjestu (u trgovini)

Gotovina

  • Proizvode naručene u internet trgovini možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja na skladištu.
  • Izdajemo fiskalne račune u skladu sa zakonom

Registracija i korisnički profil

Korisnički profil je izdvojeni prostor na web mjestu namijenjen i dostupan samo korisniku koji ga je otvorio i drugim korisnicima kojima on to odobri i omogući. Registracija je postupak otvaranja korisničkog profila, a registrirani korisnik i vlasnik profila je korisnik koji je otvorio profil sa svojim pristupnim podacima.

Korisnik može samostalno otvoriti profil na ovim stranicama, dovoljno je odrediti pristupne podatke. Korisnik može na svom profilu popuniti zadane adrese i ostale podatke kako bi ubrzao proces kupnje ubuduće, ali nije obavezan. Ako ih popuni, podaci trebaju biti točni i ispunjeni u svim obaveznim poljima. Korisnik se obvezuje svaki put kada koristi te podatke u prolasku kroz blagajnu Webshopa nadopuniti ih i ispraviti ako su zastarjeli ili iz nekog drugog razloga nisu točni u trenutku kupnje. Kada registrirani korisnici kupuju kao gosti (bez prijave), davatelj usluge ne povezuje njihove narudžbe i druge aktivnosti kao gost sa onima koje su pri nekim drugim posjetama napravili kao prijavljeni korisnici i koje se vide na njihovom profilu.

Odgovornost za vođenje i održavanje profila je u potpunosti na vlasniku profila. Davatelj usluga će osigurati tehničke pretpostavke za sigurno i kvalitetno vođenje profila. Davatelj usluga zadržava pravo provjere, gašenja ili brisanja profila kod neprimjerenog korištenja. Više korisnika, npr. članova obitelji, mogu dijeliti jedan profil ako im vlasnik profila to odobri i omogući. Također, svaka fizička ili pravna osoba može imati više profila (svaki sa različitim pristupnim podacima), npr. tvrtka za svaku organizacijsku jedinicu ili zaposlenika posebno, ako to želi.

Korisnički profili namijenjeni su isključivo za pomoć i evidenciju korisnicima. Registracija, otvaranje profila i prijava na stranicama nisu uvjet za korištenje osnovnih usluga.

Autorska prava

Svi sadržaji i materijali na ovom web mjestu su vlasništvo tvrtke Lustre obrt za trgovinu i usluge ili se koriste uz odobrenje njihovih izvornih vlasnika. Kopiranje u komercijalne svrhe nije dopušteno bez prethodnog pisanog odobrenja davatelja usluge.

Dopune i izmjene

Kako Lustre obrt za trgovinu i usluge konstantno mijenja ponudu, može doći do promjena ili ažuriranja i ovih uvjeta poslovanja bez prethodne najave. Stoga preporučujemo redovnu provjeru ovih uvjeta i odredbi